BRIEF ME

Vooraleer ik voor jou kan beginnen ontwerpen is het belangrijk dat ik heel goed begrijp wat je graag wil, wat je mooi vindt en wat je activiteiten zijn. Waar je merk voor staat en wat je bedrijf precies doet.

Een huis renoveren doe je niet zonder eerst grondig te analyseren hoe het met de structuur zit, in kaart te brengen wat behouden blijft en te evalueren welke zaken aangepakt moeten worden. Zo ook voor je ‘merk’. Het is belangrijk om even de tijd te nemen en te bekijken welke boodschap er nu over je merk naar buiten komt en welke je graag in de toekomst wil overbrengen. Sommige vragen lijken misschien wat vreemd in de context van jouw business. Toch heb je als ondernemer te maken met het leveren van goederen of diensten en heb je op één of andere manier ‘klanten’. Een visuele identiteit draagt bij tot de klantenervaring, dus is het sowieso nuttig om bij bepaalde dingen even stil te staan. Zo verzamel ik voldoende informatie over je bedrijf, de noden en jouw verwachting voor het ontwerpen van je logo, huisstijl en/of drukwerk. 

Een briefing zorgt er voor dat ik al een eerste zicht krijg op wat nodig is. Zie dit als aanvulling op een persoonlijk gesprek die voor of na deze online briefing plaatsvindt.  

 
 

iK WIL EEN NIEUW LOGO & EEN BIJHORENDE HUISSTIJL

Een logo is je beeldmerk, een grafisch element dat onlosmakelijk met je bedrijf verbonden wordt. Een huisstijl is bij wijze van spreken 'al de rest'.  De kleuren die je gaat gebruiken in je communicatie, de lettertypes, eventuele illustratieve elementen, etc. Beiden zijn een superbelangerijke investering voor je zaak: het is het visitekaartje van je bedrijf en verhoogt enorm de herkenbaarheid voor je klanten en potentiële doelgroep als het consequent wordt ingezet.  

Wanneer ik voor jou een logo en huisstijl maak heb je als resultaat:
- een logo in verschillende versies zowel voor online gebruik als voor drukwerk
- profielafbeelding voor je online kanalen
- Huisstijl gids: daarin een mooi overzicht van de te gebruiken lettertypes, kleurcodes, bestandjes van de illustratieve elementen... Met ook uitleg erbij hoe je die dan correct en consequent kan gebruiken. 

 

iK WIL EEN NIEUW LOGO

Een logo is je beeldmerk, een grafisch element dat onlosmakelijk met je bedrijf verbonden wordt.  Een logo is een  superbelangerijke investering voor je zaak: het is het visitekaartje van je bedrijf en verhoogt enorm de herkenbaarheid voor je klanten en potentiële doelgroep als het consequent wordt ingezet.  

Wanneer ik voor jou een logo ontwerp heb je als resultaat:
- een logo in verschillende versies zowel voor online gebruik als voor drukwerk
- profielafbeelding voor je online kanalen

 
 

ik heb huisstijl drukwerk nodig

Vul deze briefing in als je graag volgende items in jouw huisstijl wil laten ontwerpen:
- business cards
- groetenkaart
- enveloppen
- briefpapier (voorgedrukt of word-template)

Je ontvangt van mij drukklare bestanden, en als je dat wil regel ik ook het drukwerk bij een drukkerij naar keuze.

 

ik heb MARKETING drukwerk nodig

Vul deze briefing in als je graag volgende items in jouw huisstijl wil laten ontwerpen: 
Flyer, brochure, magazine, krantje, postkaart, kaartjes, buttons, stickers, affiches, ...

Je ontvangt van mij drukklare bestanden, en als je dat wil regel ik ook het drukwerk bij een drukkerij naar keuze.